توزیع بیش از ۶۶ میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از توزیع بیش از ۶۶ میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی این استان در پنج ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان سقز، ضمن معارفه محمد حجری به‌عنوان رئیس ناحیه سقز، برنامه‌های منطقه کردستان را در سطح این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تبیین و اظهار امیدواری کرد: با همکاری فرمانداری با پخش منطقه کردستان به‌منظور سوخت‌رسانی مطلوب، افزایش زیرساخت‌ها و الکترونیکی کردن خدمات شرکت، عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی توسعه زیرساخت‌های الکترونیک برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق دولت الکترونیک، کاهش تردد ارباب رجوع و تحقق حقوق شهروندی را از برنامه‌های این شرکت عنوان کرد و افزود: توزیع الکترونیکی نفت سفید، نفت‌گاز بخش کشاورزی و گاز مایع از جمله این اقدام‌هاست.

مدیر پخش منطقه کردستان با اشاره به توزیع ۶۶ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی استان در پنج ماه نخست امسال افزود: سوخت ۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در سطح شهرستان با استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی توزیع شده است که امیدواریم با همکاری دیگر دستگاه‌ها، فرآیند پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی ناحیه نیز تکمیل و به‌روزرسانی شود.

گیتی‌منش با اشاره به توزیع ۱۵ میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی این شهرستان، از تأمین و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز نقاط روستایی و مصرف بیش از ۴ میلیون لیتر نفت سفید در پنج ماهه نخست امسال‌ در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: هم‌اکنون تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ خانوار مصرف‌کننده نفت‌سفید در این شهرستان دریافت‌کننده این فرآورده هستند که از طریق ۴۰ فروشندگی روستایی، سوخت مورد نیاز خود را به‌صورت الکترونیکی دریافت می‌کنند.

وی سپس خواستار تعامل و همکاری فرمانداری با این شرکت پیرامون اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع شد و افزود: جلوگیری از عرضه خارج از شبکه گاز مایع، شناسایی مصرف‌کنندگان واقعی، عرضه گاز مایع با نرخ مصوب دولتی از جمله مزایای اجرای این طرح است.

مدیر منطقه کردستان با بیان این مطلب که خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید نیازی به ثبت‌نام و انجام فرآیند خاصی برای استفاده از طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع ندارند، افزود: آن دسته از مشتریان و مصرف‌کنندگان که دارای مجوز فعالیت از سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر اداره‌ها هستند، باید در سامانه درخواست فرآوده‌های نفتی ثبت‌نام کنند.

سپس فرماندار سقز نیز ضمن بیان شرایط جغرافیایی و اقتصادی شهرستان با اهدای لوحی از زحمات و تلاش‌های کمال سلطانی در زمان تصدی ریاست ناحیه تقدیر و از اقدام‌های این شرکت به‌منظور تأمین و توزیع مطلوب سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف شهرستان، الکترونیکی کردن توزیع سوخت مشتریان و اقدام‌های شرکت درباره پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مجاری عرضه و سوخت‌رسانی مطلوب در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 307207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =