صنعت نفت ایران موفقیت‌های بزرگی به دست آورده است

رئیس‌جمهوری گفت: امروز کشور در زمینه‌های زیرساختی، گاز، نفت، پتروشیمی، فولاد، آب‌رسانی، برق‌رسانی، سدسازی، راه‌سازی، توسعه خطوط ریلی و مقابله موفق با کرونا، موفقیت‌های بزرگ و عظیمی به‌دست آورده است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، ۲۶ شهریورماه) در نشست هیئت دولت خطاب به مقام‌های کاخ سفید گفت: شما چطور موفق شدید؟ شما که اصلاً نتوانستید به جز رژیم صهیونیستی و دو کشور کوچک منطقه، کشوری را با خود همراه کنید، چطور صحبت از موفقیت می‌کنید.

وی افزود: ملت ما کاملاً حواس‌شان جمع باشد، روز شنبه و یکشنبه روز پیروزی ملت ایران و روز شکست مفتضحانه آمریکاست. باز کانال‌های ضدایرانی خارج از کشور نیایند برای خودشان خبر جعل کنند و بگویند آمریکا یک ادعایی کرده و یک ماه هم صبر کرده، بنابراین می‌تواند از این مکانیزم استفاده کند. اصلاً مکانیزمی شروع نشد تا به نتیجه‌ای برسد.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه آمریکایی‌ها به‌دنبال آن بودند تا در ماه‌های خرداد و تیر سال ۹۷ فروپاشی اقتصادی، در ماه مرداد فروپاشی اجتماعی و تا پایان پاییز همان سال کشور را با فروپاشی امنیتی مواجه کنند، تصریح کرد: در اثر همین فکر خام و کودکانه حاکم بر کاخ سفید، آنها دنبال این بودند که به تعبیر خودشان در ۲۲ بهمن در ایران حضور یافته و بر اوضاع کشور مسلط شوند.

روحانی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال در زمینه کشاورزی و صنعت از رشد خوب برخوردار بوده‌ایم، گفت: امروز کشور در زمینه‌های زیرساختی، گاز، نفت، پتروشیمی، فولاد، آب‌رسانی، برق‌رسانی، سدسازی، راه‌سازی، توسعه خطوط ریلی و مقابله موفق با کرونا، موفقیت‌های بزرگ و عظیمی به‌دست آورده است.

کد خبر 307322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =