کمیسیون انرژی آماده کمک به گسترش همکاری‌ها بین صنعت نفت و دانشگاه است

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون‌شک مجلس به‌ویژه کمیسیون انرژی، آماده کمک به گسترش همکاری بین صنعت و دانشگاه است و از آن حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، احمد مرادی، امروز (دوشنبه، ۳۱ شهریورماه) در آیین امضای ۱۳ قرارداد کلان پژوهشی در حوزه ازدیاد برداشت نفت و گاز گفت: امروز شاهد تحولی بزرگ در حوزه علمی آن هم در بخش نفت هستیم. به پاس این تحول عظیم، از طرف همه اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت و همکاران پر تلاش وی بی‌نهایت سپاسگزارم.

وی افزود: خوشبختانه نگاه مثبتی در وزارت نفت وجود دارد که معتقد است اگر بنا باشد ما پیشرفتی داشته باشیم، یا کاری انجام دهیم باید در چارچوب آمایش علمی انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون‌ شک مجلس شورای اسلامی به‌ویژه کمیسیون انرژی، آماده کمک به گسترش همکاری بین صنعت و دانشگاه است و از آن حمایت خواهد کرد.

مرادی با بیان اینکه فعالیت‌های پژوهشی و علمی لازمه پیشرفت و توسعه است و این نگاهی بوده که همه ما تشنه آن هستیم، عنوان کرد: افتخار ما این است که هم‌اکنون دنیا و جوامع بین‌المللی ما را در حوزه علمی تحسین می‌کنند و این کاری است که توسط نخبگان، جوانان، دانشگاهیان و استادان ما انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه انجام فعالیت‌های علمی یا حمایت از دانشگاه‌ها در وزارت نفت برجسته است، گفت: خوشبختانه ما هرگاه برای انجام کارهای علمی در دانشگاه‌ها یا ایجاد آزمایشگاه‌های نفت تقاضایی از آقای زنگنه داشتیم با پاسخ مثبت وی روبه‌رو شدیم.

کد خبر 307493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =