‌ذخیره‌سازی نفت سفید روستاهای سخت‌گذر منطقه اردبیل آغاز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از ‌آغاز ذخیره‌سازی نفت سفید روستاهای سخت‌گذر در سطح منطقه اردبیل خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سیدحجت مدنی با اشاره به اینکه توزیع نفت سفید در استان به‌صورت الکترونیکی انجام و سهمیه خانوارها در کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می‌شود، گفت: توزیع و ذخیره‌سازی نفت سفید نقاط سخت‌گذر روستایی در منطقه از اولویت‌های اصلی این شرکت است و در این راه کارکنان تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا همچون گذشته این عمل به نحو احسن انجام شود.

وی با اشاره به آغاز ذخیره‌سازی نفت سفید روستاهای سخت‌گذر منطقه اردبیل هم‌زمان با فرا رسیدن فصل پاییز افزود: با برنامه‌ریزی، مدیریت مسئولان و کارشناسان و نیز تلاش کارکنان زحمتکش منطقه، ارسال سوخت زمستانی مناطق سخت‌گذر استان از اول مهرماه آغاز شده و تا ذخیره‌سازی صددرصد مقدار پیش‌بینی‌شده ادامه دارد و با توجه به افزایش میزان ظرفیت ذخیره‌سازی انبارهای نفت، منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مشکلی در تأمین سوخت مورد نیاز هم‌استانی‌های عزیز در فصل سرد سال نخواهیم داشت و مردم شریف استان هیچ‌گونه نگرانی در این باره نداشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به توزیع ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید در پنج ماه گذشته اظهار کرد: ساکنان نقاط سخت‌گذر استان تا پایان آذرماه فرصت دارند برای دریافت این سهمیه به فروشندگی‌های نفت سفید مراجعه کنند.

گفتنی است، چهار ناحیه از ۶ ناحیه منطقه جزو نقاط سخت‌گذر است و ذخیره‌سازی سوخت زمستانی چند ماه زودتر از فرا رسیدن فصل سرما در این نواحی انجام می‌شود.

کد خبر 307690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =