حدود ۴۵۰۰ خودرو عمومی در آذربایجان شرقی دوگانه‌سوز می‌شوند

مدیر شرکت ملی پخش منطقه آذربایجان شرقی اعلام کرد که در طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی، حدود ۴۵۰۰ خودرو عمومی باری و مسافری در این استان گازسوز می‌شوند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، علی روح‌اللهی با بیان اهمیت اجرای طرح تبدیل رایگان سی‌ان‌جی خودروهای عمومی باری و مسافری در صرفه‌جویی مصرف بنزین، کاهش آلایندگی هوای کلان‌شهرها با استفاده از سوخت پاک و کمک به رشد و پویایی اقتصادی گفت: گازسوز کردن ۴۵۰۰ خودرو عمومی نشان از پیگیری و جدیت در اجرای این طرح در منطقه آذربایجان شرقی دارد.

وی با تأکید بر اینکه همه خودروهایی که ثبت‌نام کرده‌اند، به‌تدریج فرآیند تبدیل را سپری خواهند کرد، افزود: از کل خودروهای ثبت‌نام‌شده، مراحل تبدیل تعداد ۱۹۸۹ دستگاه خودرو عمومی باری و مسافری در کارگاه‌های مجاز و فعال منطقه به انجام رسیده و تعداد ۲۳۴۶ دستگاه خودرو نیز در نوبت تبدیل رایگان هستند.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی تأکید کرد: مالکان خودروهای عمومی باری و مسافری در استان آذربایجان شرقی که تا به حال موفق به ثبت‌نام و دریافت نوبت دوگانه‌سوز کردن رایگان خودرو خود نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت https://gcr.niopdc.ir/login از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

روح‌الهی تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری مناسب بخش خصوصی و شهرداری‌ها، از ۳۴۳ جایگاه عرضه سوخت استان، تعداد ۱۷۲ جایگاه سی‌ان‌جی عرضه می‌کنند که نشان از استقبال شهروندان این استان از سوخت پاک به‌عنوان جایگزینی مناسب برای سوخت‌های فسیلی است.

کد خبر 307834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =