اجرای بیش از ۲ هزار مورد خدمات تخصصی فنی حفاری در ۶ ماه ۹۹

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از تحقق اجرای ۲ هزار و ۳۴۵ مورد خدمات تخصصی فنی و ویژه حفاری در نیمه نخست امسال در مناطق خشکی و دریایی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مهران مکوندی درباره عملکرد مجموعه‌های خدمات فنی و ویژه این شرکت گفت: در این مدت در بخش عملیات ویژه ۷ هزار و ۷۶۶ متر حفاری افقی و جهت‌دار روی ۲۶ حلقه چاه‌ نفت و گاز و ۳۷۳ متر مغزه‌گیری از چاه‌ها در مراحل حفاری محقق شد.

وی افزود: افزون بر ۵۴۴ عملیات تخصصی، ۱۴۳ مورد عملیات نمودارگیری درون‌چاهی، ۲۵۲ مورد نمودارگیری سطحی و ۱۴۹ عملیات تکمیل چاه در حوزه مدیریت خدمات ویژه انجام شده است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی اظهار کرد: در حوزه مدیریت خدمات فنی از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان شهریورماه، یک هزار و ۷۷۵ عملیات شامل ۳۷۸ مورد سیمان‌کاری، ۳۲ مورد عملیات اسیدکاری گسترده و ویژه، ۷۲۸ مورد عملیات تزریق‌پذیری، ۱۱۵ مورد خدمات لوله مغزی سیار، ۱۹۳ عملیات آزمایش چاه با ساق مته و ۱۶ عملیات ویژه حفاری با هوا انجام شده است.

مکوندی عنوان کرد: ۲۴ عملیات حفاری ویژه به روش فروتعادلی، ۲۰۷ عملیات لوله‌گذاری چاه، ۴۱ مورد نصب آویزه و ۴۱ مورد آزمایش بهره‌دهی چاه از دیگر موارد خدمات فنی و مهندسی است که این شرکت در مدت پیش‌گفته در مراحل حفاری و تعمیر چاه‌های نفت و گاز به شرکت‌های متقاضی و کارفرمایی و پروژه‌های کلید در دست ارائه داده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شرکت ملی حفاری ایران از نظر منابع انسانی متخصص و مجرب و تجهیزات و ماشین‌آلات کاربردی در زمینه ارائه خدمات تخصصی یکپارچه فنی و مهندسی که افزون بر ۲۰ تخصص اساسی در صنعت حفاری می‌شود، برای همکاری با شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران و بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت نفت اعلام آمادگی کرد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی اظهار کرد: این شرکت با توجه به پروژه‌های حفاری ۲۸ مخزن (طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت) به صورت فعال در حوزه عملیات و خدمات فنی مربوط (Drilling & Integrated Services) آماده ارائه خدمات تخصصی است.

کد خبر 308002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =