بیش از ۲ هزار خودرو عمومی در منطقه میاندوآب دوگانه‌سوز شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از دوگانه‌سوز شدن بیش از ۲ هزار خودرو عمومی در هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، سیدجواد فیض حسینی در این باره گفت: از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی و استقبال خوب مالکان، همچنین بازدیدهای انجام‌شده توسط بازرسان این منطقه از کارگاه‌های مجاز سی‌ان‌جی، تاکنون بیش از ۲ هزار دستگاه خودرو عمومی با نصب مخزن و کیت مخصوص دوگانه‌سوز شده‌اند.

وی افزود: اجرای طرح دوگانه‌سوز شدن خودروهای عمومی، براساس مصوبه شورای اقتصاد با هدف مدیریت مصرف بهینه سوخت، تلاش برای حفظ محیط زیست و کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل خانوارها آغاز شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با توجه به رضایت عمومی شهروندان از این طرح از دارندگان خودروهای عمومی خواست برای استفاده از این تسهیلات هرچه سریع‌تر به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز کشور به آدرس https://gcr.niopdc.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

فیض‌حسینی تأکید کرد: ثبت‌نام‌کنندگان در این سایت پس از دریافت پیامک می‌توانند به نزدیک‌ترین مرکز برای دوگانه‌سوز کردن خودرو خود به‌صورت رایگان اقدام  کنند و اولویت این طرح با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت‌نام کنند.

بر پایه این گزارش، منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۹۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی وظیفه سوخت‌رسانی به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی را به‌عهده دارد.

کد خبر 308046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =