نفت به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان تجهیزات پزشکی اهدا کرد

بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، تجهیزات بهداشتی و درمانی به‌منظور مقابله با ویروس کرونا به بیمارستان ۲۲ بهمن این شهر اهدا کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، فرحناز عزیزدوست، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان با بیان این مطلب گفت: اقلام مورد نیاز بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان به‌منظور مقابله با کرونا با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تهیه و به مدیریت بهداشت و درمان شهرستان تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه این اقلام در دو بخش تجهیزات سرمایه‌ای و مصرفی تهیه شده‌اند، افزود: تجهیزات بخش سرمایه‌ای شامل دستگاه پالس اکسی‌متر انگشتی و پرتابل، دستگاه گندزدا، تب‌سنج لیزری، ونتیلاتور تهاجمی و غیرتهاجمی، ماسک مخصوص ونتیلاتور، ماسک مخصوص گندزدا، دستگاه BIPAP، کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن، تشک مواج، فلومتر دیواری اکسیژن، ترمومتر دیجیتال، مانومتر اکسیژن گاز و ساکشن دیواری و پرتابل است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: تجهیزات مصرفی نیز شامل تجهیزات حفاظت فردی از قبیل لباس گان فضایی، عینک، ماسک ساده و N۹۵، دستکش لاتکس سایزهای مختلف، کاور کفش، شیلد محافظ صورت، محلول ضدعفونی‌کننده دست و سطوح، شلوار و گان ضدآب، ساق دست، کلاه و گان ساده و کشدار است.

بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیش از این نیز با خرید و اهدای ۱۱ میلیارد ریال تجهیزات بهداشتی و پزشکی به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان در امر مقابله با کرونا و در راستای عمل به مسئولیت‌های  اجتماعی مشارکت داشته‌ است.

کد خبر 308051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =