توزیع بیش از ۸۰ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور ماه امسال، بیش از ۸۰ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در استان کردستان توزیع شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش در این باره گفت: با پیگیری و برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای تیرماه، فرآیند تأمین و توزیع بنزین یورو ۴ در هفت شهرستان استان آغاز شده و هماهنگی برای توزیع در شهرستان‌های سقز، بانه و بیجار نیز در دست اقدام است.

وی افزود: از ابتدای تیرماه تا پایان شهریورماه امسال‌ ۸۰ میلیون و ۳۲۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ در استان کردستان تأمین و توزیع شده است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع روزانه ۸۶۴ هزار لیتر بنزین یورو ۴ در سطح استان تأکید کرد: سازگازی با محیط زیست، کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی، افزایش راندمان سوخت خودروها، جلوگیری از فرسودگی زودهنگام قطعات، از مزیت‌های استفاده از بنزین یورو ۴ است.

گیتی‌منش کاهش میزان گوگود، بنزن و اکتان بالا نسبت به بنزین معمولی را که نقشی بسزا در کاهش آلاینده‌های زیست محیطی دارد، از دیگر مزایایی استفاده از بنزین یورو ۴ عنوان و تصریح کرد: این میزان بنزین یورو ۴ توزیعی، سهمی ۳۵ درصدی از بنزین توزیع‌شده در استان را شامل می‌شود.

بر پایه این گزارش، هم‌اکنون ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی در کردستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

کد خبر 308131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =