انجام اصلاحیه‌های طرح ملی نفت سنتزی در نفت و گاز آغاجاری

معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران از اجرای اصلاحیه‌های مرتبط با طرح ملی انتقال نفت سنتزی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، فرخ علیخانی در بازدید از پروژه انجام اصلاحیه‌های مرتبط با طرح ملی انتقال نفت سنتزی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: خوشبختانه همه مراحل اجرای این اصلاحیه‌ها اعم از طراحی، مهندسی و اجرا از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری انجام شده و نکته قابل توجه، سرعت عمل اجرای این پروژه بوده است.

در طرح ملی ارسال نفت سنتزی، این محصول از بهرگان با استفاده از خطوط لوله شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به تلمبه‌خانه امیدیه و بعد به سمت پالایشگاه اصفهان ارسال می‌شود و با تثبیت شرایط و ایجاد هماهنگی بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، این نفت به پالایشگاه آبادان می‌رود. از آنجا که خط لوله مورد نظر برای انتقال نفت سنتزی به پالایشگاه آبادان وجود نداشت، نزدیک‌ترین نقاط شناسایی شدند و ظرف مدت ۱۶ روز از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، خط لوله مورد نظر بین دو خط ایجاد و هشتم مردادماه امسال، انتقال نفت سنتزی به پالایشگاه آبادان با دبی روزانه ۲۰ هزار بشکه آغاز شد.

کد خبر 308193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =