۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
  • کد خبر: 308251
جاده کمربندی چشمه‌خوش امسال افتتاح می‌شود

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: طرح ساخت جاده کمربندی واحد بهره‌برداری چشمه‌خوش که ازسوی این شرکت در حال اجراست، امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، پیمان ایمانی، مدیر مهندسی و ساختمان این شرکت گفت: ساخت این جاده سبب تسهیل در تردد ایمن خودروهای عملیاتی این شرکت و همچنین خودروهای عبوری، ساکنان مناطق، عشایر و روستاهای پیرامون تأسیسات می‌شود.

وی افزود: عملیات احداث این جاده به عرض حدود ۱۰ متر و طول ۱۰ کیلومتر از سال ۹۶ آغاز شده است و با پیشرفتی ۹۰ درصدی، پیش‌بینی می‌شود تا پیش از زمستان امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اظهار کرد: برای احداث جاده کمربندی چشمه‌خوش مبلغ ۱۸۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سرمایه‌ای این شرکت هزینه شده است.

ایمانی اظهار کرد: در این پروژه تاکنون نسبت به عملیات خاکبرداری به مقدار۱۶۷ هزار مترمکعب، خاکریزی به مقدار ۱۹۰ هزار مترمکعب، احداث ابنیه فنی به تعداد ۴۵ دستگاه آبرو دالی بتنی، بتن‌ریزی به حجم ۱۱ هزار مترمکعب و اجرای بخشی از لایه زیراساس اقدام شده است.

منطقه عملیاتی چشمه‌خوش در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب از شرکت‌های تابع نفت مناطق مرکزی ایران است که در استان ایلام واقع شده است.

کد خبر 308251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =