۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
  • کد خبر: 308260
تحقق کامل برنامه تولید تکلیفی در مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه‌ تولید نفت و گاز این شرکت در ۶ ماه نخست امسال‌ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، قباد ناصری در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های مسجدسلیمان با ارائه گزارشی از وضع و شرایط تولید ۶ ماهه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: تحقق همه تعهدهای در نیمه‌ نخست امسال، نشانه‌ تلاش بی‌وقفه، مجاهدت و همکاری صمیمانه‌ همه همکاران ما در شرایط دشوار کرونا و تحریم است.

وی با اشاره به شرایط خاص جغرافیایی، پراکندگی تأسیسات، تلاقی و نزدیکی خطوط لوله با رودخانه‌ها و دریاچه‌ سدها، از پایش مستمر و نظارت برای ایمن‌سازی خطوط لوله، چاه‌ها، تأسیسات و راه‌های ارتباطی در آستانه‌ فصل بارش خبر داد.

احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در این نشست با اشاره به وسعت حوزه عملیاتی این شرکت گفت: با وجود وسعت بالا و پراکندگی جغرافیایی تأسیسات، برنامه تولید این شرکت با تلاش و پشتکار کارکنان آن به طور کامل محقق شده و با وجود شرایط سخت موجود با رعایت الزامات اچ‌اس‌یی خوشبختانه هیچ‌گونه توقفی در امر تولید به‌وجود نیامده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به اقدام‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: این شرکت در زمینه مقابله با انتشار ویروس کرونا، مهار آتش‌سوزی مراتع و منابع طبیعی و بهسازی و مرمت جاده‌های مواصلاتی فعالیت‌های متعددی داشته است.

در ادامه این نشست مهم‌ترین چالش‌ها و راهکارهای فراروی تولید از مخازن نفت و گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در پایان، برنامه تولید این شرکت برای نیمه‌ دوم امسال تصویب شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت‌های پنج‌گانه بهره‌بردار تابع شرکت ملی مناطق نتف‌خیز جنوب است که براساس برنامه تولیدی تکلیفی ابلاغی ازسوی شرکت ملی نفت ایران، راهبری و مدیریت میدان‌ها و تأسیسات نفت و گاز واقع در شمال استان خوزستان و بخش‌هایی از استان‌های ایلام و لرستان را در گستره‌ای به وسعت تقریبی ۲۷ هزار کیلومترمربع عهده‌دار است.

کد خبر 308260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =