وزارت نفت در مهار کرونا حمایت‌های بی نظیری از خوزستان داشته است

استاندار خوزستان گفت: وزارت نفت و شرکت‌های تابعه پیرامون مهار ویروس کرونا از خوزستان حمایت‌های بی‌نظیری داشتند.

به گزارش خبرنگار شانا، غلامرضا شریعتی امروز (سه‌شنبه، ۲۲ مهرماه) در آیین اهدای ۱۴۱ دستگاه تنفسی ویژه بیماران کرونایی به مناطق نفت‌خیز از طرف وزارت نفت، با قدردانی و تشکر از حمایت‌ها و تلاش‌های وزارت نفت در مقاطع مختلف به‌ویژه در استان خوزستان، گفت: وزارت نفت در بسیاری از مقاطع از جمله بحث ریزگردها، احیای تالاب هورالعظیم، بحث سیل و غیره همیشه در کنار مردم خوزستان بوده است و شرکت‌های وابسته به این وزارتخانه حتی در بازسازی مناطق سیل‌زده نیز حضور جدی داشتند.

وی افزود: این وزارتخانه همکاری و کمک‌های بسیاری در زمینه بازسازی و تعمیر مدارس سیل‌زده استان خوزستان انجام داده است که از این بابت نیز از مجموعه وزارت نفت قدردانی می‌کنم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌ها همیشه و در همه حال در شرایط بحرانی همچون سیل در کنار ما بودند که از این رو جا دارد از وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هلدینگ خلیج‌فارس (شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس) قدردانی کنم.

شریعتی عنوان کرد: وزارت نفت و هلدینگ خلیج‌فارس در بحث کنترل بیماری کرونا در خوزستان حمایت‌های بی‌نظیری همچون خرید دستگاه‌های کمک تنفسی و تأمین اقلام ضدعفونی و کمک‌های مومنانه داشتند، چنین فعالیت‌هایی سبب شد این استان با مشکلات حادی روبه‌رو نشود.

وی به مجاهدت‌های کادر درمانی کشور در این شرایط سخت اشاره کرد و گفت: استان خوزستان در موضوع کرونا مدتی را با شرایط بحرانی سپری کرد و این کار شبانه‌روزی و تلاش‌های بی‌وقفه پزشکان و کادر درمانی و فرماندهی دکتر نمکی به‌عنوان وزیر بهداشت بود که توانستیم از این شرایط عبور کنیم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: باید در کنار هم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کمک به همدیگر این ویروس را کنترل و مهار کنیم، در عین حالی که توسعه، پیشرفت و آبادانی و پیشبرد امور کشور نیز باید مدنظر قرار گیرد.

کد خبر 308379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =