پتروشیمی‌ها بیش از ۵۰ درصد ارز سامانه نیما را تأمین می‌کنند

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها، پتروشیمی‌ها به تعهدهای خود در بازگشت ارز به کشور عمل کرده‌اند، گفت: پتروشیمی‌ها بیش از ۵۰ درصد ارز سامانه نیما را تأمین می‌کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جواد گلی در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه که با حضور نجفی سمنانی، مدیرعامل پتروشیمی ایلام در ایلام برگزار شد، گفت: حمایت از رسانه‌های بومی و محلی سیاست روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس است و باید با توانمندسازی رسانه‌های بومی به قوی‌تر و بهتر شدن جریان اطلاع‌رسانی کمک کرد.

وی افزود: رسانه‌های بومی با توجه به دسترسی مناسب به مدیران پتروشیمی و حضور و تاثیرگذاری مناسب در مناطق همجوار به شرط ارتباط مؤثر روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها می‌توانند مردم را از فواید حضور پتروشیمی‌ها در مناطق مطلع کنند و مشکلات احتمالی را به گوش مدیران پتروشیمی برسانند.

مدیر روابط عمومی امور بین‌الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با انتقاد از برخی تلاش‌ها برای پمپاژ اخبار بد به مردم گفت: رسانه‌ها در شرایط امروز باید دستاوردهای فراوانی را که در صنعت پتروشیمی رقم می‌خورد به گوش مردم برسانند. درست است کشور زیر فشار و تحریم قرار دارد، اما در همین فشار و تحریم صنعت پتروشیمی سربلند است و توانسته تولید خود را افزایش دهد.

گلی اظهار کرد: در این شرایط هلدینگ خلیج فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده محصولات شیمیایی در ایران بیش از ۱۰ درصد بیشتر از سهم تکلیفی خود ارز به سامانه نیما عرضه کرده است.

کد خبر 308472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =