ابلاغ دستورعمل‌های جدید برای مقابله با کرونا در نفت فلات قاره

شرکت نفت فلات قاره ایران با توجه به موج سوم اپیدمی ویروس کرونا، دستورعمل‌هایی به‌منظور کنترل ریسک مواجهه کارکنان با این ویروس ابلاغ و تاکید کرد که همه کارکنان این شرکت، ملزم به رعایت این اقدام‌های پیشگیرانه هستند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، بر مبنای تصمیم‌های اتخاذشده در شرکت نفت فلات قاره ایران، کاهش حداقل ۳۰ درصدی حضور کارکنان مدیریت‌ها و واحدهای ستادی برای کنترل ریسک مواجهه وفق دستورعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و از طریق شیفت‌بندی حضور نفرات با اولویت توجه به تراکم فضای اداری استقرار همکاران اجرایی خواهد شد.

همه نشست‌های حضوری داخل سازمانی و برون‌سازمانی شرکت نفت فلات قاره ایران لغو می‌شود (برگزاری نشست تنها در شرایط اضطراری و با مجوز خاص مدیر مربوطه) و برگزاری نشست‌ها مجازی خواهد بود. همچنین مأموریت به مناطق و دیگر شهرها به میزان حداقل ۵۰ درصد کاهش خواهد یافت و دورکاری نفرات آسیب‌پذیر و دارای ریسک بالا (بیماری‌های زمینه‌ای خاص) با هماهنگی خدمات درمانی و منابع انسانی اجرایی می‌شود. همه همکاران نیز ملزم به ترک ساختمان در ساعت ۱۴ و ۳۰ (مگر افراد خاص برای پیگیری موارد ویژه با مجوز بالاترین مقام مدیریت ذی‌ربط) شده‌اند.

توزیع ماسک سه‌لایه میان همه کارکنان ساختمان و همچنین به‌صورت ویژه به کارکنان خدمات اجتماعی، درمانگاه، حراست و اچ‌اس‌یی، استقرار ظروف مایع ضدعفونی‌کننده دست در همه طبقات و در ورودی و تکمیل این ظروف با مایع به‌صورت مستمر، ممنوعیت تردد نفرات خارج از شرکت به ساختمان مرکزی به‌منظور کنترل و کاهش مواجهه (هر مدیریت موظف است برای پیگیری موارد و تکریم ارباب رجوع یک نفر را به حراست ورودی معرفی کند و موارد ترجیحاً از طریق تلفنی، مکاتبه و در صورت مراجعه از طریق تماس از طبقه همکف با رابط معرفی‌شده پیگیری شود، پیگیری نصب دوربین (webcam) و نرم‌افزار ارتباطی برای نفرات کلیدی و همکارانی که باید در جلسات شرکت کنند (به‌منظور جلوگیری از نشست‌های حضوری)، ممنوعیت تردد افراد بدون ماسک در همه ساعات اداری و غیراداری در ساختمان، ضدعفونی مداوم راهروها، اتاق‌ها، آسانسورها، راه‌پله‌ها و... (سرویس‌های بهداشتی به‌صورت ویژه و در چند نوبت در روز ضدعفونی می‌شوند)، جلوگیری از تردد غیرضروری همکاران در طبقات و اتاق‌های کارکنان (برای رعایت فاصله‌گذاری هوشمند و پیشگیری از ریسک مواجهه)، کنترل درجه حرارت کارکنان و مراجعان از طرف دستگاه اسکن حرارتی نصب‌شده در ورودی و سرکشی به طبقات توسط واحدهای اچ‌اس‌یی، حراست و خدمات درمانی برای پایش رعایت مفاد دستورعمل ابلاغی نیز مواردی است که تاکید شده باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در این دستورعمل‌ها بر آموزش و فرهنگ‌سازی به‌صورت مداوم (از طریق برید، لوکال داخلی و سیستم اعلان و پیجینگ ساختمان و...) و الزام به پایش و کنترل اجرایی کردن همه تصمیم‌های اتخاذشده از سوی همه مدیریت‌ها وفق دستورعمل ابلاغی تاکید شده است.

کد خبر 308553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =