توزیع بیش از ۱۱۶ میلیون لیتر نفت سفید در منطقه زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از توزیع بیش از ۱۱۶ میلیون لیتر نفت سفید در ۶ ماه امسال در سطح منطقه زاهدان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش منطقه زاهدان، محسن وزارتی در این باره گفت: در نیمه نخست امسال، ۱۱۶ میلیون و ۵۸۵ هزار لیتر نفت سفید میان ۴۵۴ هزار خانوار منطقه زاهدان که تاکنون از طریق درگاه اینترنتی Newtejaratasan.niopdc.ir در طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع ثبت‌نام کرده‌اند، توزیع شده است.

وی با تأکید بر اینکه سوخت توزیع شده به‌منظور ذخیره‌سازی زمستانی انجام شده است، افزود: از این مقدار نفت سفید، ۳۹ میلیون و ۵۳۳ هزار لیتر در زاهدان و ۲۱ میلیون و ۸۵ هزار لیتر در زابل توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان همچنین مقدار نفت سفید توزیع شده در نیمه نخست امسال میان خانوارهای ناحیه خاش را ۱۱ میلیون و ۳۹۲ هزار لیتر و سراوان را ۴۴ میلیون و ۵۷۵ هزار لیتر اعلام کرد.

وزارتی طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع را اقدامی مؤثر به‌منظور ساماندهی و شناسایی جامعه هدف و مصرف‌کنندگان واقعی دانست و گفت: هیچ مشکلی به‌منظور تأمین فرآورده مورد نیاز وجود ندارد و خدمات به شکل مطلوب به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود.

کد خبر 308586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =