ثبت افزایش ۱۷ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در استان یزد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از توزیع بیش از ۵۸ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در جایگاه‌های استان، در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، عبدالرضا انتظاری در این باره گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، ۵۸ میلیون و ۴۳۰ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در استان مصرف‌شده که شاهد رشد تقریبی ۱۷ درصدی این سوخت پاک نسبت به‌مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه رشد مصرف سی‌ان‌جی کاهش مصرف بنزین را به دنبال داشته است، یادآور شد: استفاده از این سوخت پاک، افزون بر کاهش هزینه‌ها، نقشی بسزا در کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی نیز دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد به طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی استان که در حال انجام است، اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از ۲۵۰ دستگاه خودرو عمومی از این تسهیلات استفاده کرده و خودرو آنان رایگان به دوگانه‌سوز شده است.

انتظاری از مالکان خودروهای عمومی شامل تاکسی، وانت‌بار وکامیونت‌های بنزین‌سوز خواست تا از این فرصت پیش آمده استفاده و در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای گازسوز کردن وسیله نقلیه خود ثبت‌نام کنند.

کد خبر 308836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =