رتبه نخست سنجش سلامت اداری به منطقه ۸ عملیات انتقال رسید

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران با تأکید بر پیاده‌سازی دیدگاه فرآیندی، از کسب رتبه نخست این منطقه در ششمین دوره سنجش سلامت اداری شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فیروز خدایی در این باره گفت: برای ترویج و توسعه اهداف و برنامه‌های نظام سلامت اداری و جاری‌سازی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در ارزیابی اقدام‌های یک‌ساله، این منطقه عملیاتی با ارتقای ۱۰۴ درصدی امتیازها میان مناطق عملیاتی دیگر «رتبه نخست» این دوره را به خود اختصاص داد.

وی پیاده‌سازی دیدگاه فرآیندی را زیرساخت ارتقای سلامت اداری دانست و افزود: اساس کار و وظیفه اصلی مجموعه سلامت اداری، نظارت بر عملکردها و شناسایی گلوگاه‌های فساد، تقویت تعهد و مسئولیت‌پذیری و افزایش روحیه ایثار و جوانمردی در سازمان است.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: برنامه‌ریزی کمیته سلامت اداری و تلاش مجموعه کارکنان این منطقه همواره همسو با افزایش ضریب سلامت اداری بوده و به دنبال آن منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در برنامه مدون و آینده‌نگری، برای ترویج و توسعه این موضوع مهم گام‌هایی بسزا برداشته است.

خدایی ادامه داد: رعایت قوانین و مقررات، نظارت دقیق و مستمر بر امور و استفاده از نیروی انسانی متعهد، متخصص و مسئولیت‌پذیر، مشارکت عمومی، شفافیت و رعایت قوانین و مقررات در امور بی‌شک از عوامل مهم و موثر در راهکارهای اصلاحی شاخص‌های سلامتی اداری بوده و از دلایل اصلی برای کسب این افتخارهاست.

کد خبر 308896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =