دپوی ضایعات فضای سبز نزدیک شهر بیدخون ممنوع شد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از مدیر خدمات شهری این سازمان خواست در اولین فرصت افزون بر جانمایی محل جدید برای دپوی ضایعات فضای سبز خارج از محیط شهری، از روش‌های نوین برای تبدیل ضایعات و بازگرداندن آن به چرخه طبیعت استفاده شود.

به گزارش شانا به نقل از منطقه ویژه پارس، ایرج خرمدل در پی آتش‌سوزی در محل دپوی ضایعات فضای سبز در نزدیکی شهر بیدخون، به مدیریت خدمات شهری این سازمان دستور داد تا با رعایت استانداردهای زیست‌محیطی، محل جدیدی برای دپوی ضایعات فضای سبز در نظر گرفته شود و از امروز (پنجشنبه، ١٥ آبان‌ماه) از پذیرش هرگونه پسماند فضای سبز از همه شرکت‌های مستقر در منطقه خودداری شود.

رعایت استانداردهای زیست‌محیطی، جانمایی محل جدید در خارج از فضای شهری، بهره‌گیری از تجهیزات روز برای تبدیل ضایعات فضای سبز و بازگرداندن آن به چرخه طبیعت از مهم‌ترین موارد ابلاغی وی به مدیریت خدمات شهری برای ساماندهی و بهینه‌سازی سیستم مدیریت ضایعات فضای سبز است.

گفتنی است، محل دپوی ضایعات فضای سبز شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی نزدیک به یک دهه در نزدیکی شهر بیدخون بود که با ابلاغ جدید خرمدل، محل جدیدی برای این کار در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 309211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =