قدردانی نماینده ولی‌فقیه خوزستان از خدمات ‌نفت

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از پیشرفت اقدام‌های اجرایی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در بهسازی بعضی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان کارون قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در این مرحله از اقدام‌های عام‌المنفعه در روستاهای پیرامون تأسیسات نفتی، افزون بر بهسازی معابر هفت روستای خسراویه، حنیطه ۱، ۲ و ۳ و نیز خویسه ۱، ۲ و ۳ از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز کارون و بسیج شهید تندگویان صنعت نفت جنوب، خدماتی اعم از تأمین اقلام نوشت‌افزاری، ضدعفونی کردن معابر و تحویل اقلام بهداشتی مقابله با کرونا و توزیع بسته‌های معیشتی به خانوارهای کم‌برخوردار نیز به روستاییان این منطقه ارائه شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از اهتمام مدیران و تلاش‌های کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در خدمات رسانی به روستاها قدردانی کرد و تداوم این روند را گامی مهم در تأمین بخشی از نیازهای مردم شریف این مناطق دانست.

وی همچنین مشارکت مردم و مسئولان اجرایی شهرستان کارون را در انجام اقدام‌های انجام‌شده، قابل تحسین ارزیابی کرد.

احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز با اشاره به اقدام‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: برای برطرف کردن بخشی از نیازهای عمرانی مناطق پیرامون تأسیسات نفتی از همه توان و حداکثر امکانات موجود استفاده خواهیم کرد و این قبیل فعالیت‌ها استمرار خواهد داشت.

وی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای عملیاتی و کارکنانی که در بهسازی معابر روستاهای یادشده مشارکت داشتند قدردانی کرد.

کد خبر 309218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =