گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور نتیجه اراده ملی است

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: همکاری خوب مجلس و دولت در کنار اراده‌ای ملی سبب شد امروز بسیاری از شهرها و روستاهای کشور از نعمت گاز بهره‌مند باشند.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدرضا رضایی‌کوچی، امروز (دوشنبه، ۱۹ آبان‌ماه) در آیین آغاز عملیات و بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در استان فارس گفت: خوشحالیم به برکت همکاری خوبی که بین دولت و مجلس شکل گرفت گازرسانی به روستاهای کشور نیز محقق شد.

وی افزود: امروز بیش از ۸۵ درصد شهرها و روستاهای کشور از نعمت گاز بهره‌مند هستند که کار بسیار ارزشمندی است، به پاس این تلاش از همه زحمتکشانی که در این تلاطم اقتصادی همه کوشش خود را انجام دادند تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گازرسانی به استان فارس نتیجه کاری بزرگ است که اراده‌ای ملی نیز در پس آن وجود دارد. بدون شک در کنار تلاش‌های وزارت نفت، فعالیت‌های مثبت وزارت راه نیز در این پروژه آشکار است.

نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استان فارس، استانی پهناور و بزرگ است که به منابع فراوان گاز دسترسی دارد، از این رو تقاضا داریم که در کنار گازرسانی به مناطق محروم این استان، بحث گازرسانی به صنایع نیز پیگیری و دنبال شود، همچنین پروژه‌های نیمه‌تمام نیز باید هرچه سریع‌تر با تخصیص اعتبار لازم و مساعدت وزیر نفت به اتمام برسند.

کد خبر 309333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =