توسعه گازرسانی سبب پیشرفت و شکوفایی استان فارس می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: امیدواریم تلاش‌های وزارت نفت زمینه‌ساز رشد، شکوفایی و پیشرفت هرچه بیشتر کشور و استان فارس شود.

به گزارش خبرنگار شانا، ابراهیم عزیزی، امروز (دوشنبه، ۱۹ آبان‌ماه) در آیین آغاز عملیات و بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی استان فارس با تأکید بر اینکه گازرسانی و تکمیل پروژه‌های گازرسانی به روستاهای فارس ضروری است، گفت: استان فارس، استانی وسیع و پهناور است که ۵ میلیون نفر جمعیت دارد و شایسته بهره‌مندی بیشتر از خدماتی همچون گازرسانی هستند.

وی افزود: در طول سال‌های گذشته اقدام‌های خوبی در بخش گازرسانی به استان فارس انجام شده است، اما باید واحدهای مسکونی و صنعتی که هنوز در این استان از نعمت گاز برخوردار نیستند، سریع‌تر گازدار شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس تصریح کرد: بخش قابل توجهی از مناطق استان فارس سردسیر است که ضرورت گازرسانی را دوچندان می‌کند، همچنین واحدهای صنعتی این استان برای گازدار شدن نیاز به حمایت بیشتری دارند که باید به این مهم نیز توجه شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استان فارس جزو استان‌های با سابقه طولانی در گازرسانی است، از این رو شبکه‌های گازرسانی این استان نیازمند بازسازی و ترمیم هستند.

کد خبر 309336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =