توزیع سومین مرحله از کمک‌های معیشتی پتروشیمی‌ها در ماهشهر

سومین مرحله از کمک‌های معیشتی صنعت پتروشیمی برای قشور کم درآمد ماهشهر به‌منظور عمل به مسئولیت اجتماعی، تحویل نهادهای حمایتی شد تا توزیع آنها از امروز آغاز شود.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سیدامید شهیدی‌نیا، مدیرعامل این سازمان در مراسم اهدای بسته‌های معیشتی گفت: بخشی از جهت‌گیری صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی، کمک به بخش آسیب‌پذیر بوده و این سیاست با آغاز فشارهای کرونایی به مردم، با جدیت بیشتری دنبال شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که این اقدام، در این روزها که مردم هم از نظر اقتصادی و هم از نظر شیوع بیماری کرونا در سختی هستند، رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

حبیب آقاجری، نماینده مردم شهرستان بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از شورای راهبردی صنایع پتروشیمی، گفت: صنایع پتروشیمی همواره سعی کردند درخصوص مسئولیت‌های اجتماعی فعال باشند. کمک به مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد و بهزیستی و امثال آنها که از قشرهای ضعیف‌تر جامعه حمایت می‌کنند، کاری بسیار مثبت و خیر است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر نیز در این مراسم اظهار کرد: در دوران درگیری مردم با کرونا، گروه‌های جهادی به فرمان مقام معظم رهبری به میدان آمدند و در کنار این گروه‌ها، شرکت‌های پتروشیمی به شکلی متمایز و برجسته‌، حضور چشمگیری داشتند.

وی ضمن قدردانی از صنایع پتروشیمی تصریح کرد: از پتروشیمی‌ها انتظار داریم در آینده نیز در کنار نهادهای حمایتی و در کنار اقشار آسیب‌پذیر باشند.

شرکت‌های پتروشیمی برای سومین بار از آغاز کرونا تاکنون اقدام به تأمین و توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار کم‌درآمد کردند. در این مرحله ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش کل بیش از ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارهای شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تأمین و تهیه شد.

توزیع این بسته‌ها از امروز (سه‌شنبه، ۲۰ آبان‌ماه) از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، انجمن حمایت از زندانیان و هلال احمر شهرستان بندر ماهشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به افراد زیر پوشش در همه شهرها، شهرک‌ها و روستاهای این شهرستان خانه به خانه انجام می‌شود.

کد خبر 309393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =