بهره‌گیری نفت از ظرفیت‌های حوزه مسئولیت اجتماعی برای خدمت‌ به مردم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: این مجموعه و شرکت‌های تابع همواره در کنار مناطق محروم همجوار تأسیسات هستد و در تلاشند از ظرفیت‌های موجود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی از مناطق و روستاهای همجوار تأسیسات عملیاتی در شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم منطقه، درباره مشکلات این شهرستان‌ها و فعالیت‌های عام‌المنفعه مناطق نفت‌خیز جنوب در این مناطق بحث و بررسی شد.

وی همکاری بیش از پیش شرکت‌های بهره‌بردار و کمیته  CSR را در ارتباط با محیط‌های پیرامونی خواستار شد و اظهار کرد: اگرچه رسالت ما حفظ و صیانت از سرمایه ملی نفت برای تولید پایدار است، اما مجموعه شرکت‌های بهره‌بردار در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی باید همه تلاش خود را برای حمایت از محیط‌های همجوار تأسیسات نفت و گاز و کاهش مشکلات آنان به‌کار برند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب عنوان کرد: سیاست کلی شرکت ملی نفت ایران در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این است که فاصله بین مردم و صنعت نفت را کاهش دهد و تا آنجا که قوانین جاری این شرکت اجازه می‌دهد در رفع مشکلات، همراه مردم باشد. همسو با این هدف با همکاری میان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان‌ها و مجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تلاش می‌کنیم با امکانات موجود در حد توان بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری نیز با تشریح اقدام‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بیان کرد: از ابتدای پارسال اقدام‌های قابل توجهی در بخش‌های عمرانی، خدماتی، آبرسانی، فرهنگی و اجتماعی انجام شده که این شرکت با ایجاد همکاری مناسب، همیشه در خدمت مردم منطقه بوده و تلاش کرده است با امکانات موجود برای رفع مشکلات منطقه اقدام کند.

کد خبر 309553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =