شرکت گاز فارس و دانشگاه آزاد شیراز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت گاز استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با هدف بهره‌گیری از ظرفیت علمی این دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در این باره گفت: این تفاهم‌نامه با هدف استفاده بهینه از امکانات و توانایی‌های علمی دانشگاه همسو با رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی شرکت گاز استان امضا شد.

به گفته وی، در این همکاری نظام‌یافته، مرکز تحقیقات مهندسی شیمی نفت و پلیمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز از یک سو و امور پژوهشی و فناوری شرکت گاز استان فارس از سوی دیگر با امکان‌سنجی، تعریف و تدوین راهکارهای راهبردی برای تهیه و تولید ابزارهای مورد نیاز شرکت گاز در زمینه‌های مختلف فنی، مهندسی، فناوری اطلاعات، منابع انسانی ،علوم پایه و امور حقوقی به مدت ۶ سال همکاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس یادآور شد: انجام پژوهش‌های کاربردی و ایجاد رابطه هدفمند و بلندمدت با دانشگاه‌ها برای استفاده حداکثری از مراکز علمی یکی از سیاست‌های اصلی شرکت گاز استان فارس است و واحد پژوهشی و فناوری گاز استان همواره از ظرفیت دانشگاه‌های مطرح کشور در حوزه‌های مختلف بهره می‌گیرد.

کد خبر 309670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =