لزوم افزایش فروش نفت برای بهبود اشتغال و سرمایه‌گذاری در طرح‌های زیربنایی

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: سیاست همواره همان سیاست گذشته یعنی بخش جاری بودجه، بدون اتکا به نفت است، اما درباره سیاست‌های توسعه‌ای، سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف زیربنایی و اشتغال هرچه بتوانیم باید نفت بیشتری بفروشیم.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، محمود واعظی، امروز (چهارشنبه، ۲۸ آبان‌ماه) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی درباره لایحه بودجه سال آینده گفت: همواره در این ایام سازمان برنامه و بودجه تقریباً با هماهنگی دستگاه‌های مختلف دولت، کلیات پیشنهادی را برای طرح به دولت می‌آورد.

وی افزود: امروز خوشبختانه کلیات بودجه در دولت مطرح شد و موارد بسیار خوبی که به هرحال همواره جزو تأکیدهای رهبر معظم انقلاب و جزو سیاست‌های اساسی دولت بوده لحاظ شده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری تصریح کرد: در این بودجه سعی شده به معیشت مردم و موضوع فقر مطلق توجه شود. سال پایانی دولت است و حتی ما برخی برنامه‌ریزی‌هایی را که انجام داده بودیم به دلیل فشارهای تحریم نتوانستیم انجام دهیم.

واعظی عنوان کرد: این موضوع در ارتباط با سیاست توسعه‌ای است که امیدواریم مقداری بتوانیم با توجه به تجربیاتی که در تحریم کسب کردیم و تغییراتی که در شرایط جهانی وجود دارد گشایش بهتری برای کارهای توسعه‌ای به‌وجود بیاید.

وی گفت: البته سیاست همواره همان سیاست گذشته یعنی بخش جاری بودجه، بدون اتکا به نفت است، اما در ارتباط با سیاست‌های توسعه‌ای، سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف زیربنایی و اشتغال هرچه بتوانیم باید نفت بیشتری بفروشیم.

کد خبر 309772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =