فروش روزانه نفت در دولت تدبیر و امید به حدود ۳ میلیون بشکه رسید

رئیس‌جمهوری خطاب به افرادی که از مدیریت دولت ایراد می‌گیرند، گفت: در توافق هسته‌ای سال ۹۴ فضایی تنفسی برای کشور ایجاد کردیم و توانستیم فروش نفت را از زیر یک میلیون بشکه در روز دوباره به حدود ۳ میلیون بشکه برسانیم.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، ۲۸ آبان‌ماه) در نشست هیئت دولت با اشاره به اینکه امروز شرایط اقتصادی و اجتماعی رو به بهبود است و علامت‌هایی از کاهش قیمت کالاها و ارز را مشاهده می‌کنیم، گفت: کسانی که به ناروا دولت را مخالف کاهش قیمت‌ها معرفی می‌کنند بدانند که تلاش دولت این است که این شرایط ادامه داشته باشد و مشکلات مردم کاهش یابد.

وی با بیان اینکه احساس ما این است که شرایط کشور در آینده بهتر خواهد بود، افزود: برخی فکر می‌کنند وقتی می‌گوییم شرایط بهتر می‌شود، منظور ما مذاکره با آمریکاست، خیر این‌طور نیست.

رئیس‌جمهوری خطاب به کسانی که از مدیریت دولت ایراد می‌گیرند، تصریح کرد: در توافق هسته‌ای سال ۹۴ یک فضای تنفسی برای کشور ایجاد کردیم و توانستیم فروش نفت را از زیر یک میلیون بشکه در روز دوباره به حدود ۳ میلیون بشکه افزایش دهیم و ماشین‌آلات و قطعات مورد نیاز صنایع وارد کشور شد تا طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل و احیا شود. افتتاح‌های امروز نتیجه همان زمان تنفس بود که با توافق هسته‌ای به‌دست آمد.

روحانی با بیان اینکه تحریم‌ها سرانجام برداشته می‌شود، عنوان کرد: عده‌ای فقط به‌دنبال این هستند که قهرمان رفع تحریم چه کسی باشد، در حالی که باید بدانند رئیس‌جمهوری و دولت قهرمان نمی‌شود و قهرمان واقعی ملت ایران است، سال ۹۴ هم ملت ایران بود که پیروز شد و در سال ۹۹ یا ۱۴۰۰ هم اگر پیروز شویم باز هم این ملت است که قهرمان می‌شود و قهرمان فقط لقب ملت ایران است.

وی با بیان اینکه از همه اعضای دولت و مدیران اجرایی کشور در همه سطوح می‌خواهم که به هیچ عنوان به حاشیه نروند و وظایف اصلی خود را برای توسعه و پیشرفت کشور انجام دهند، گفت: البته نباید اجازه دهیم در کشور ابهام ایجاد شود و همه مدیران موظف هستند واقعیت‌ها را بگویند و اگر اشکالی وجود دارد آن را بیان کنند و حتی خودشان دولت را نقد کنند. مهم این است که امروز مردم واقعیت‌ها را به‌خوبی بدانند.

کد خبر 309784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =