لغزندگی جاده عامل حادثه اتوبوس پالایشگاه اصفهان بوده است

رئیس روابط عمومی پالایشگاه اصفهان گفت: بارندگی شدید و لغزندگی جاده عامل حادثه صبح امروز (یکشنبه، دوم آذرماه) اتوبوس کارکنان پالایشگاه اصفهان بوده است.

محمدصادق حاجیان به خبرنگار شانا گفت: متاسفانه در این حادثه دلخراش چهار تن از همکاران ما فوت کردند و ۱۷ نفر مصدوم شدند و همه مصدومان به سرعت به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به این که خوشبختانه حال عمومی مصدومان وخیم نیست، گفت: این حادثه ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (یکشنبه، دوم آذر) در کمربندی جدید خمینی‌شهر - نجف آباد اصفهان در هشت کیلومتری پالایشگاه اصفهان رخ داد که بلافاصله گروه‌های امدادی از جمله پلیس‌راه، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی با تجهیزات امدادی در محل حاضر شدند.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه اصفهان تاکید کرد: به دنبال این حادثه نشستی با حضور مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان، فرماندار و مسئولان هلال‌احمر خمینی‌شهر در محل بیمارستان ۹ دی خمینی‌شهر تشکیل شد و ابعاد حادثه و چگونگی پیگیری معالجه مصدومان بررسی شد.

حاجیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سرویس‌های ایاب و ذهاب شرکت پالایش نفت اصفهان به تازگی بازرسی ایمنی شده بودند و مشکلی در این زمینه وجود نداشته است، گفت: دلیل این اتفاق، لغزندگی مسیر و انحراف از مسیر به شانه جاده عنوان شده است.

کد خبر 309877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =