توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه تهران کلید خورد

طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با نرخ مصوب در نواحی دماوند، ری و فیروزکوه به‌صورت پایلوت کلید خورد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، اجرای پایلوت طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع برای خانوارهای ثبت‌نام شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) و از طریق زیرساخت‌های بانکی در نواحی دماوند، فیروزکوه و ری منطقه تهران آغاز شد.

سعید برخوردار، معاون بازرگانی منطقه تهران درباره اجرای این طرح گفت: طی اعلام دو شماره کالابرگ الکترونیکی، مقدار ۸۸ کیلو گاز مایع معادل هشت عدد سیلندر ۱۱ کیلویی به نرخ مصوب (۹۷ هزار ریال) به خانواده‌هایی که در «سدف» ثبت‌نام کرده‌اند، قابل تحویل است.

وی افزود: اجرای این طرح در نمایندگی‌های مجاز در شهرک مرتضی گرد در محدوده عملیاتی ناحیه ری و در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از طریق کارت بانکی و با استفاده از دستگاه POS انجام می شود.

معاون بازرگانی منطقه تهران با بیان اینکه این مراکز ماهانه یک هزار تا یک هزار و ۴۰۰ تن گاز مایع مورد نیاز اهالی این مناطق را تأمین می‌کنند، از مصرف‌کنندگانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه سدف نشده‌اند، خواست هر چه سریع‌تر در این سامانه ثبت‌نام کنند.

بر پایه این گزارش، برای اطمینان از ایمنی کامل فرآیند پر کردن سیلندرها و ممانعت از هرگونه حادثه در این مراکز، همه سیلندرها توسط کارشناسان استاندارد بررسی و سیلندرهای معیوب از رده خارج و برای تعمیر و بازیابی به مراکز دیگری منتقل می‌شود.

کد خبر 309909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =