تلاش بسیج زاگرس جنوبی برای مقابله با شیوع کرونا

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی هم‌زمان با هفته بسیج در رزمایشی دو روزه، ضمن آموزش هزار و ۲۰۰ خانوار برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، معابر عمومی برخی از مناطق محروم شیراز را گندزدایی می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سیدمحمود میرباقری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در تشریح فعالیت‌های این پایگاه به مناسبت هفته بسیج گفت: با توجه به شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج، پیشرو در خدمت، سلامت و امیدآفرینی» و به دلیل ضرورت همیاری در کنترل شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج این شرکت به مناسبت هفته بسیج با محوریت فعالیت‌های عام‌المنفعه درباره پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: افزون بر گندزدایی معابر، گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با حضور در میان هزار و ۲۰۰ خانوار کم‌برخوردار شهر شیراز و توزیع اقلام بهداشتی و ماسک، آنها را در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا آموزش می‌دهند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به توزیع ۷۰ بسته معیشتی میان آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و همچنین تب‌سنجی در ورودی ساختمان ستاد زاگرس جنوبی در شیراز از سوی بسیجیان به‌منظور مبارزه با ویروس کرونا اشاره و عنوان کرد: همچنین فعالیت‌های مشابه‌ای نیز از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج مناطق عملیاتی این شرکت در طول هفته بسیج انجام خواهد شد.

میرباقری با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از پایگاه‌های ممتاز حوزه مقاومت بسیج بقیه‌الله اعظم صنعت نفت و حوزه سپاه ناحیه ثارالله شیراز است، یادآور شد: بیش از ۵۰ درصد کارکنان این شرکت عضو بسیج هستند و کسب عنوان برتر در جشنواره مالک اشتر در استان فارس، کسب مقام برتر در بازرسی از پایگاه‌های مقاومت بسیج صنعت نفت استان فارس، حضور فعال در کمک به مناطق و هموطنان آسیب دیده از بلایای طبیعی و... از جمله دستاوردهای این پایگاه در سال‌های پیش است.

کد خبر 310009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =