بهبود خدمت‌رسانی نفت به بیماران کرونایی در تهران

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، درباره بهبود روند خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در بیمارستان‌های طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد نفت در تهران توضیح داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در نامه حبیب‌الله سمیع به مسعود کرباسیان آمده است: «به‌منظور صیانت از درمان شاغلان زیر پوشش و خانواده بلافصل و افراد تحت تکفل آنان در صورت ابتلا به بیماری کووید-۱۹ و ضرورت بستری در هر یک از بیمارستان‌های طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد در تهران – به‌گونه‌ای‌ که در مراحل درمان هیچ بیماری برای پرداخت فرانشیز، ودیعه و یا هرگونه موضوع دیگری تحت‌الشعاع قرار نگیرد، ترتیبی اتخاذ شده است تا همه بیمارستان‌های طرف قرارداد بهداشت و درمان صنعت نفت تهران و نیز صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت در تهران بدون دریافت فرانشیز یا هرگونه ودیعه، بیماران کووید-۱۹ را پذیرش کنند و متعاقباً هماهنگی لازم را برای اقدام‌های اداری لازم و بازپرداخت هزینه با بهداشت و درمان صنعت نفت تهران به عمل آورند.

برای تسهیل در رفع مشکلات احتمالی این بیماران، به‌ویژه آن دسته از بیمارانی که در مراکز بیمارستانی غیرطرف قرارداد بستری می‌شوند، شماره تلفن‌های ۰۹۹۰۷۴۳۸۵۳۰ و ۶۱۶۳۸۱۰۰ در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگو خواهند بود. بدیهی است صورتحساب‌های هزینه‌های درمانی تا سقف تعرفه‌های مصوب، مورد رسیدگی و تأیید و پرداخت به بیمارستان‌های مربوطه قرار خواهند گرفت. فرانشیز خدمات ارائه‌شده نیز تقسیط و به‌عهده شاغل حسابگذاری خواهد شد.»

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز ضمن قدردانی از خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، بر ضرورت اطلاع‌رسانی گسترده و ابلاغ این خدمت به واحدهای سازمانی تأکید کرد.

کد خبر 310223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =