تلاش مجتمع گاز پارس جنوبی برای کیفی‌سازی محصولات

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با تأکید بر تلاش این مجموعه برای کیفی‌سازی محصولات، از روزآمد کردن سند چشم‌انداز و ارکان جهت‌ساز مجتمع پارس جنوبی تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، هادی هاشم‌زاده فرهنگ در نشست رونمایی از ارکان جهت‌ساز مجتمع گازی کشور، گفت: مطالعات برنامه‌ریزی راهبردی و ارکان جهت‌ساز شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به سال ۹۳ بازمی‌گردد و از سال ۹۴ ارکان جهت‌ساز، چشم‌انداز و مأموریت‌های کنونی شرکت انجام شده است و به‌واسطه گذشت بیش از پنج سال از آن، بازنگری و روزآمد کردن آنها ضرورت داشت.

وی تصریح کرد: همسو با این موضوع اتاق فکرهای راهبردی در این مجموعه برگزار شد و متوجه شدیم ارکان جهت‌ساز کنونی شرکت هم‌اکنون قابلیت مقایسه و اندازه‌گیری لازم را ندارند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: در چشم‌انداز پیشین گفته بودیم که مجتمع باید در عملیات و رقابت‌پذیری در تراز جهانی سرآمد باشد و واقعیت این است که در شرایط کنونی این موارد باید تغییر یابد.

هاشم‌زاده فرهنگ تأکید کرد: با وجود اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی رکن اصلی تولید گاز کشور است، در نشست‌های مدیریتی به این نتیجه رسیدیم که اکنون باید از این دیدگاه کمی عبور کرد و رویکرد را به سمت کیفی‌سازی محصولات برای ایجاد درآمد و افزایش کیفیت فرآیندها سوق داد.

وی یادآور شد: با توجه به ضرورت روزآمد کردن ارکان جهت‌ساز مجتمع این پروژه از سال ۹۸ آغاز شد و تا پایان امسال به نتیجه می‌رسد تا برنامه راهبردی این مجتمع گازی روزآمد شود.

کد خبر 310497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =