ایلام استان سبز می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اعلام کرد که با گازرسانی به دو شهر دیگر این استان، ایلام استان سبز می‌شود.

به گزارش شانا، عباس شمس‌اللهی در این باره گفت: با گازرسانی به شهرهای پهله و میمه، ایلام به یکی از استان‌های سبز کشور تبدیل می‌شود، هم‌اکنون نیز ۲۴ شهر استان گازدار هستند و عملیات گازرسانی به شهرهای پهله و میمه با پیشرفت فیزیکی ۸۵ و ۹۵ درصد در حال اجراست که با اقدام‌های انجام‌شده تا پایان امسال همه شهرهای استان ایلام گازدار می‌شوند.

وی ادامه داد: ۱۵ کیلومتر شبکه در شهر میمه و خط تغذیه از ملکشاهی تا میمه به طول ۴۵ کیلومتر انجام شده است و هم‌اکنون در حال آماده‌سازی و آزمایش شبکه برای تزریق گاز به این شهر هستیم. پیمانکار نصب علمک آن نیز از طریق برگزاری مناقصه در حال انتخاب است که انتظار می‌رود تا یک ماه دیگر مشعل گاز در این منطقه روشن شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در پهله زرین‌آباد ۸۰ کیلومتر خط تغذیه و ۹۰ کیلومتر شبکه با اعتباری بیش از  ۴۰۰ میلیارد ریال و توسط ۱۴ پیمانکار در فازهای مختلف انجام شده و این پروژه هم‌اکنون در مراحل پایانی کار است.

شمس‌اللهی اظهار کرد: ۸۰ کیلومتر شبکه داخلی در شهر پهله و ۱۰ روستای  اطراف آن انجام شده و خط تغذیه آن با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال مشعل گاز در شهر پهله و روستاهای آن نیز روشن شود.

کد خبر 310732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =