نمایندگان مجلس با اصلاح ساختار بودجه کشور موافقت کردند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور با اصل ماده واحده، بندها و اجزای آن موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات درباره طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور را بررسی و اصل طرح را با همه بندها و اجزای آن تصویب کردند.

کلیات این طرح در نشست علنی ۲۷ آبان‌ماه مجلس شورای اسلامی تصویب شده بود و نمایندگان در نشست‌های گذشته، بندهای مختلف طرح و برخی پیشنهادهای خود در این زمینه را نیز تصویب کردند.

در ماده واحده طرح که در نشست‌های پیشین صحن مجلس بندهای سیزده‌گانه آن به تصویب نمایندگان رسیده بود، دولت مکلف شد لایحه بودجه ۱۴۰۰ را با رعایت تعریف شناسه پرداخت شامل طبقه‌بندی‌های اداری، اقتصادی، عملکردی، برنامه، محل تأمین اعتبار و رصد ذی‌نفع نهایی و انجام تمامی پرداخت‌های دولت از محل منابع عمومی و اختصاصی از طریق حواله الکترونیک بانک مرکزی به همراه شناسه، پرداخت کند.

تسویه خوراک تحویلی شرکت‌های دولتی به شرکت‌های غیردولتی از جمله فروش نفت‌خام و میعانات گازی با سازوکار ضمانت بانکی و اعتبار اسنادی حداکثر ظرف یک ماه از زمان تحویل و طی ردیف اعتبار مشخص نیز در این ماده واحده تکلیف شده است.

کد خبر 310757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =