۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
  • کد خبر: 310823
افزایش ۱۴ درصدی مقدار انتقال گاز در منطقه ۷

مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز اعلام کرد که مقدار انتقال گاز از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه نسبت به زمان مشابه پارسال، ۱۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شانا، امین عبادی با تأکید بر آمادگی این منطقه عملیاتی برای آغاز ماه‌های سرد سال، گفت: منطقه ۷ عملیات انتقال گاز مسئولیت تأمین گاز مصرفی استان‌های همدان، مرکزی، کرمانشاه، کردستان، لرستان، ایلام و بخشی از استان‌های آذربایجان غربی، قزوین و زنجان را که بیشتر استان‌های سردسیر کشور هستند برعهده دارد. 

>>> بیشتر بخوانید؛

مقدار روزانه انتقال گاز ۴۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد

وی افزود: در این منطقه عملیاتی از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه بیش از ۲۴ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی انتقال یافته که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸‌ حدود ۱۴ درصد افزایش داشته است. 

مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: به‌منظور تأمین گاز مصرفی در غرب و انتقال گاز به شمال غرب کشور، از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه بیش از ۲۳۲۰۰۰ نفرساعت کار عملیاتی در واحدهای عملیات ایستگاه‌ها، عملیات خطوط لوله و بازرسی فنی تأسیسات و تجهیزات در قالب تعمیرات اساسی خطوط و ایستگاه‌ها انجام شده است. 

عبادی یادآور شد: این اقدام‌ها گاه در مناطق سخت‌گذر مانند کوهستان‌ها، رودخانه‌ها و در شرایط سخت آب و هوایی برای رفاه حال هموطنان به‌ویژه در ماه‌های سرد بوده است.

مقاوم‌سازی خطوط لوله غرب کشور در برابر سیل

وی همچنین از مقاوم‌سازی خطوط لوله غرب کشور در برابر سیل خبر داد و گفت: پس از شناسایی نقاط دارای ضعف و تهیه پکیج‌های جداگانه و انتخاب روش‌های فنی و مهندسی پرشمار، مقاوم‌سازی خطوط لوله این منطقه عملیاتی در بیش از یکصد نقطه انجام شد.

مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز همچنین اظهار کرد: این مقاوم‌سازی‌ها در برابر بارش‌ برف و باران و جاری شدن سیل‌های احتمالی از طریق انجام فرآیندهای پیمان‌سپاری در استان‌های حوزه استحفاظی انجام شد.

کد خبر 310823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =