۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
  • کد خبر: 310833
تداوم عملیات گازرسانی به ۱۳۳ روستای اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از تداوم عملیات گازرسانی به ۱۳۳ روستای این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سردار اسماعیلی در این‌ باره گفت: عملیات گازرسانی در ۱۳ روستای شهرستان پارس‌آباد هم‌ تداوم‌ دارد که ان‌شاءالله مشعل گاز تا پایان سال آینده در این روستاها روشن می‌شود.

وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای شهرستان پارس‌آباد در زمینه توسعه صنعتی و کاهش مهاجرت مردم این منطقه بسیار مؤثر است، افزود: هم‌اکنون در شهرستان پارس‌آباد ۱۱۸ روستا وجود دارد که تاکنون تعداد ۹۷ روستای این شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و پروژه‌های گازرسانی به ۱۳ روستای دیگر این شهرستان نیز در حال اجراست که با تکمیل این پروژه‌ها در مجموع ۱۱۰ روستای این شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به بهره‌مندی ۹۷ درصدی روستاهای این شهرستان از گاز طبیعی، تصریح کرد: با تکمیل پروژه‌های گازرسانی در حال اجرا در این شهرستان، ۱۰۰ درصد خانوار روستایی آن گازرسانی می‌شود.

اسماعیلی در پایان با بیان اینکه بیش از نیم میلیون مشترک گاز در استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مندند، گفت: از این تعداد مشترک بیش از ۳۶۰ هزار مشترک شهری و بیش از ۱۳۰ هزار مشترک روستایی هستند.

کد خبر 310833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =