توزیع بیش از ۱۵۰ میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی آذربایجان شرقی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۱۵۰ میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی این استان از فروردین‌ماه تا پایان آبان‌ماه امسال توزیع شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، علی روح‌اللهی در این باره گفت: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی بر اساس سطح زمین زیرکشت، تعداد ادوات کشاورزی و اجرای طرح راستی‌آزمایی انجام می‌شود.

وی افزود: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایتمندی مشتریان، توزیع نفت‌گاز بخش کشاورزی در استان آذربایجان شرقی با بیش از ۱۵۰ میلیون لیتر در هشت ماه نخست امسال انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آغاز طرح توزیع الکترونیکی نفت گاز با استفاده از زیرساخت بانکی از مردادماه امسال‌ تصریح کرد: اجرای این طرح گامی دیگر در راستای تحقق دولت الکترونیک است و مصرف‌کنندگان جزء نفت‌گاز می‌توانند بدون مراجعه حضوری برای ثبت درخواست سوخت، استفاده از خدمات سوخت‌رسانی فروشندگی‌ها و برای دریافت سهمیه خود، اطلاعات بانکی‌شان را در بخش مربوط در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت کنند.

روح الهی تأکید کرد: اجرای این طرح افزون بر تسهیل خدمات سوخت‌رسانی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان و هموطنان فعال در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی، موجب کاهش سوءاستفاده‌های احتمالی و انحراف فرآورده‌های نفتی نیز خواهد شد.

کد خبر 310985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =