ثبت‌نام ۲ هزار و ۴۵۰ خودرو عمومی در طرح گازسوز کردن خودروها در شاهرود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود ضمن اعلام ثبت‌نام بیش از ۲ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو عمومی (باری و مسافری) در طرح گازسوز کردن خودروها، از اجرای موفق و تداوم اجرای این طرح در سطح استان سمنان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، علی‌اکبر عرب‌عامری در این باره گفت: از زمان آغاز اجرای این طرح تاکنون، تعداد ۲ هزار و ۴۰ دستگاه خودرو عمومی (تاکسی، تاکسی‌ون، وانت، نیسان‌بار و کامیونت‌های بنزین‌سوز) در استان سمنان به‌صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند.

وی عنوان کرد: خودروهای عمومی (تاکسی و وانت‌بارها) که تاکنون موفق نشده‌اند از این طرح استفاده کنند، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه به آدرس GCR.NIOPDC.IR خودرو خود را به‌صورت رایگان تبدیل کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود افزود: هم‌اکنون تعداد پنج کارگاه شامل سه کارگاه در سمنان و دو کارگاه در شاهرود به این موضوع اختصاص داده شده است.

عرب‌عامری با اشاره به تداوم اجرای طرح یادشده در استان سمنان گفت: از جمله اقدام‌های این شرکت به‌منظور توسعه صنعت سی‌ان‌جی پایش و کنترل دوره‌ای بر نحوه گازسوز کردن خودروها توسط کارشناسان این شرکت، تغییر الگوی مصرف، جایگزینی سی‌ان‌جی به جای بنزین در سبد سوخت خانوارها، فراهم کردن شرایط برای جذب سرمایه‌گذار و همچنین استفاده از توان بخش خصوصی برای احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی در مکان‌های دارای ظرفیت راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک‌مقیاس جدید است.

کد خبر 311403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =