قدردانی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت از مشارکت حداکثری کارکنان مدت موقت

مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت در اطلاعیه‌ای از حسن اعتماد کارکنان و مشارکت حداکثری ایشان در ارزیابی‌های طرح توانمندسازی کارکنان قرارداد مدت موقت قدردانی و اعلام کرد: آزمون‌های ارزیابی این طرح با مشارکت حدود ۹۸ درصد کارکنان مدت موقت برگزار شد.

به گزارش شانا، در اطلاعیه شماره ۱۴ مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت آمده است:

«ثبت‌نام و آزمون متقاضیان «طرح توانمندسازی نیروهای قرارداد مدت موقت» در تاریخ‌های اعلام‌شده یعنی ۲۳ آذرماه، ۳۰ آذرماه و ۷ دی‌ماه برگزار شد. در روز ثبت‌نام ۹۵ درصد از مخاطبان در سامانه حاضر شدند و نام‌نویسی کردند. پس از ارائه آمار تفکیکی به مدیران منابع انسانی شرکت‌های اصلی و اخذ موافقت معاون محترم وزیر، برای افرادی که از ثبت‌نام جا مانده بودند تاریخ دیگری اعلام شد و پس از آن حدود ۹۸ درصد از کارکنان قراردادی (۳۲ هزار و ۵۲۳ نفر) ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کردند. دقیقاً بر اساس برنامه زمان‌بندی از پیش اعلام‌شده، ارزیابی روان‌شناختی ایشان برگزار و ۳۱ هزار نفر در این آزمون مشارکت کردند. در این مرحله نیز با توجه به ماهیت تکرارپذیر آزمون، برای افراد جامانده (در صورتی که در آزمون‌های زبان انگلیسی و توانمندی شناختی مشارکت کنند)، فرصت دیگری در نظر گرفته و متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد. آزمون‌های زبان انگلیسی و توانمندی شناختی نیز از ساعت ۱۰ صبح مورخ ۷ دی‌ماه با مشارکت بسیار بالای ثبت‌نام‌کنندگان (۹۸ درصد معادل ۳۲ هزار نفر) برگزار و بدون اختلال پایان یافت و همه پاسخ‌های متقاضیان ثبت شد.

با توجه به هدف طرح یعنی توانمندسازی نیروهای مدت موقت، آزمون زبان انگلیسی به‌صورت کاملاً استاندارد و با هدف تشخیص نقاط قوت و قابل بهبود متقاضیان طراحی و اجرا شد. نحوه تحلیل نتایج به‌صورت هنجار مرجع خواهد بود؛ یعنی نتایج آزمون‌دهندگان با میانگین گروه خود مقایسه و نقاط برش توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی بررسی و تعیین می‌شود. برای ارزیابی توانمندی شناختی نیز از بهترین و معتبرترین ابزارهای روزآمد بین‌المللی در زمینه ارزیابی و توسعه کارکنان بهره گرفته شد؛ این آزمون برای نخستین بار در سطح صنعت نفت استفاده و همانند آزمون زبان انگلیسی تحلیل و نمره گذاری افراد انجام خواهد شد.

با توجه به حجم وسیع داده‌ها و تأکید معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، اقدام‌های وسیع و جدی به‌منظور تحلیل داده‌های افراد و ارائه هر چه سریع‌تر نتایج آزمون‌دهندگان به وزرات نفت در حال انجام است.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت و مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، از اهتمام، حسن اعتماد و مشارکت تمامی نیروهای قرارداد مدت موقت قدردانی کرده و ضمن پاسداشت نتایج آزمون‌های ایشان، خود را متعهد به دقت و صداقت در ارائه نتایج ارزیابی می‌داند».

بر اساس این گزارش، آزمون‌های ارزیابی کارکنان قرارداد مدت موقت با همراهی مؤثر مدیریت‌های منابع انسانی چهار شرکت اصلی با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت و مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت و با هدف ایجاد یک بانک اطلاعاتی ناظر بر بخشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این کارکنان برگزار شد تا نتایج ارزیابی‌ها در طرح توانمندسازی (برگزاری دوره‌های آموزشی، احتمال افزایش مدت زمان قرارداد و...) استفاده شود.

شایان ذکر است همان‌طور که در اطلاعیه اشاره شده است، ارزیابی نتایج آزمون‌ها بر مبنای میانگین پاسخ‌های آزمون‌دهندگان خواهد بود.

کد خبر 311441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =