بازگشت به تولید حداکثری اولویت اصلی نفت و گاز آغاجاری است

‫سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تشریح اولویت‌های کاری خود، فع موانع و تنگناهای موجود برای بازگشت به تولید حداکثری را از اولویت‌های اصلی این شرکت برشمرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محسن دهانزاده در نخستین نشست خود با مدیران و رؤسای اداره‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری رفع موانع و تنگناهای موجود برای بازگشت به تولید حداکثری را از اولویت‌های اصلی برشمرد و گفت: همه همکاران در همه سطوح عملیاتی، فنی و خدماتی باید آمادگی‌های لازم برای تحقق این موضوع مهم را داشته باشند.

وی اهتمام ویژه به مسائل بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) را یکی دیگر از اولویت‌های سازمان دانست و افزود: شناسایی و ارزیابی خطرها برای کاهش حوادث و اتفاق‌های احتمالی باید مدنظر همکاران قرار گیرد زیرا ما همیشه باید یک گام جلوتر از مشکلات و چالش‌های احتمالی باشیم.

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به نقش مهم منابع انسانی تصریح کرد: توجه به سرمایه انسانی و بهره‌گیری از توانمندی نیروها و حرکت به سمت توانمندسازی سرمایه انسانی با استفاده از آموزش‌های تخصصی می‌تواند در رسیدن به اهداف شرکت بسیار مؤثر باشد.

دهانزاده هوشمندی، درایت و تلاش صادقانه را یکی از ویژگی‌های بارز این شرکت دانست و گفت: شرکت آغاجاری با استفاده از ظرفیت‌های موجود به‌عنوان شاهرگ حیاتی تولید نفت و گاز در میان شرکت‌های تابع مناطق نفت‌خیز جنوب شناخته شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تنوع تجهیزات تأسیسات فرآیندی و تولیدی و گستردگی، شرکت نفت و گاز آغاجاری یک دانشگاه به تمام معناست.

کد خبر 311450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =