لزوم توجه اصحاب رسانه به اطلاع‌رسانی درباره کاهش مصرف گاز خانگی

استاندار همدان بر ضرورت اطلاع‌رسانی درباره کاهش مصرف گاز خانگی از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی، صفحه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب تاکید کرد.

به گزارش شانا، سید سعید شاهرخی امروز (یکشنبه، ۱۴ دی‌ماه) در نشست مدیریت مصرف سوخت زمستانی که با حضور وزیران کشور، نفت و نیرو برگزار شد، گفت: برای تأمین گاز طبیعی موردنیاز نیروگاه برق شهید مفتح، سهمیه ۱.۶ میلیارد مترمکعب اختصاص یافته بود که از این میزان حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب تأمین شد و سهمیه آن حدود یک میلیارد مترمکعب کاهش یافت.

استاندار همدان تصریح کرد: با توجه به مشکلات آلودگی همدان و کاهش منابع ذخیره‌شده سوختی در فصل زمستان، تلاش داریم با جایگزینی سوخت دوم در صنایع پرمصرف استان، از ایجاد مشکلات تأمین سوخت جلوگیری کنیم.

شاهرخی با اشاره به بهره‌برداری رسمی از پتروشیمی هگمتانه در چند روز گذشته تأکید کرد: این پتروشیمی نوپاست و به‌منظور حمایت، سوخت مورد نیاز آن تأمین می‌شود.

وی عنوان کرد: ستادی درباره کنترل مصرف گاز در اداره‌ها و واحدهای آموزشی تشکیل شده است تا در مصرف سوخت صرفه‌جویی شود.

استاندار همدان گفت: در شرایط کرونایی که مدارس و دانشگاه‌ها به‌طور کامل تعطیل هستند، نباید مصرف گاز داشته باشند، همچنین با کمک دستگاه‌های مختلف باید تیم‌های بازرسی تشکیل و با تدبیر با مشترکان پرمصرف برخورد شود.

شاهرخی تأکید کرد: استفاده از ظرفیت صداوسیما و رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی در خصوص کاهش مصرف گاز بسیار مهم است. اطلاع‌رسانی درباره کاهش مصرف گاز خانگی از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی، صفحه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب انجام شود.

کد خبر 311569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =