موفقیت متخصصان شرکت پخش منطقه مرکزی در ساخت کشنده ریلی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از ساخت کشنده ریلی مخزندار راه‌آهن در انبار نفت سردار شهید رحیم آنجفی به دست توانمند متخصصان این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، سعید جمشیدی به قیمت بالای وینچ ریلی برای جابه‌جایی مخزندارهای راه‌آهن اشاره کرد و گفت: کشنده ریلی با هزینه کم در این منطقه ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

وی به زمان ساخت این دستگاه اشاره کرد و گفت: ساخت این دستگاه حدود ۵۰ روز زمان برد و کارکرد آن برای جابه‌جایی حداکثر ۹ واگن خالی به کمک یک دستگاه تراکتور رومانی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی تأکید کرد: این دستگاه نخستین بار برای جابه‌جایی واگن‌ها در استان هرمزگان بهره‌برداری خواهد شد.

جمشیدی در تشریح نحوه استفاده از این دستگاه گفت: با استفاده از قلاب‌های کشش متنوع نصب‌شده روی آن، امکان اتصال دستگاه به انواع ناوگان ریلی با قلاب‌های متنوع شامل قلاب زنجیر و یونی کوپلر وجود دارد.

وی به امتیاز این دستگاه نیز اشاره کرد و قیمت پایین ساخت آن، قابلیت رقابت آن با یک لکوموتیو مانوری، بهره‌برداری آن توسط یک نفر، کارکرد آرام و ثابت و در مسیرهای طولانی حتی بدون راننده، چهار چرخ فلزی روی ریل، سیستم تنظیم ارتفاع چرخ‌ها، سهولت اتصال و جدا شدن از ریل، هزینه تعمیر و نگهداری پایین و استفاده از مواد اولیه و تجهیزات مرغوب و با کیفیت را از مزایای آن برشمرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از تلاشگران و متخصصان این عرصه در واحدهای ذی‌ربط تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 311670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =