ثبت‌نام ۱۴۶۹ خودرو عمومی در تربت‌حیدریه برای طرح رایگان گازسوز کردن

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: با استقبال ‌مردم و استمرار اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی، از ابتدای اجرای طرح تاکنون یک‌هزار و ۶۴۹ دستگاه خودرو در حوزه عملیاتی منطقه تربت‌حیدریه در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، جواد بلندی در این باره گفت: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از اردیبهشت‌ماه‌ امسال‌ به اجرا درآمد و تاکنون یک‌هزار و ۶۴۹ دستگاه خودرو در حوزه ‌عملیاتی این منطقه در سامانه ثبت‌نام کردند و تعداد یک‌هزار و ۱۰۲ دستگاه خودرو به‌صورت رایگان دوگانه‌سوز شد و بقیه نیز با اولویت زمان انجام ثبت‌نام، دوگانه‌سوز می‌شوند.

وی افزود: مالکان خودروهای عمومی (وانت‌بار و تاکسی ) که تا این لحظه موفق به ثبت‌نام در سامانه نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه به آدرس GCR.NIOPDC.IR  ثبت‌نام کنند و نوبت بگیرند.

مدیر پخش منطقه تربت‌حیدریه تأکید کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه بهینه‌سازی مصرف سوخت‌، توسعه جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی، اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروها و همچنین نظارت بر عملکرد کارگاه‌های مجاز تبدیل ‌سوخت، از جمله اقدام‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای کمک به توسعه اقتصاد کشور، حفظ منابع و سلامت محیط زیست است.

بلندی تصریح کرد: به‌منظور توسعه صنعت سی‌ان‌جی، شرایط برای جذب سرمایه‌گذار فراهم است، از این رو این منطقه آمادگی خود را برای صدور موافقت اصولی سدخت جایگاه سی‌ان‌جی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه عملیاتی جنوب ‌خراسان رضوی اعلام می‌کند.

کد خبر 311672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =