مراکز دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در کردستان افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از دوگانه‌سوز کردن رایگان یک هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو عمومی در این استان و افزایش ۲۷ درصدی این آمار نسبت به ماه گذشته خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش گفت: با آغاز فعالیت دو مرکز تبدیل در شهرهای قروه و بیجار، تعداد مراکز تبدیل در استان به پنج کارگاه افزایش یافت.

وی افزایش مصرف سی‌ان‌جی در سبد سوخت، مزایای زیست محیطی، کاهش ۷۰ درصدی هزینه سوخت و کمک به اقتصاد خانوار را از اهداف اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده در سطح جراید و فضای مجازی استان درباره اجرای این طرح، از همکاری فرمانداران و شهرداری‌های استان با این شرکت برای اجرای طرح تشکر و قدردانی کرد.

گیتی‌منش با بیان این مطلب که ثبت نام ۸۰۰ دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی آنها انجام شده و در انتظار تبدیل به‌سر می‌برند، افزود: متقاضیان با ثبت‌نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir می‌توانند برای دوگانه ‌سوز کردن خودروهای خود اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۲ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در استان از ظرفیت مناسب ارائه این سوخت پاک به شهروندان خبر داد و اظهار کرد: مصرف روزانه سی‌ان‌جی در استان ۴۴۰ هزار متر مکعب است که این مقدار مصرف فقط ۴۵ درصد از ظرفیت ایجادشده است.

کد خبر 311864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =