۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
  • کد خبر: 311884
شرکت گاز استان اردبیل ۳ گواهینامه ایزو گرفت

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از دریافت سه گواهینامه ISO10002;2018 ،ISO50001;2018 و ISO10004;2018 از سوی این مجموعه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سردار اسماعیلی این اقدام را برای بهبود مستمر و ارتقای کیفیت خدمات شرکت گاز استان بسیار مهم دانست و گفت: این موضوع با تعریف اهداف راهبردی مانند حصول اطمینان از پیاده‌سازی نظام‌مند و موثر فرآیندهای سازمانی درباره شکایت‌ها، مدیریت انرژی در ساختمان‌های اداری و کنترل و ارزیابی میزان رضایت مشتری انجام شده است.

وی این اقدام شرکت گاز را همسو با فرهنگ‌سازی برای مشارکت بیشتر ذی‌نفعان، خودکنترلی در شناسایی عدم انطباق‌ها، پاسخگویی بهنگام به مراجعان و رسیدگی نظام‌مند به شکایت‌ها عنوان کرد و افزود: این گواهینامه‌ها پس از تعریف و بازنگری فرآیندها، انجام ممیزی‌های درون‌سازمانی از سوی گروه ارزیابی شرکت صدور گواهینامه و سرانجام پس از انجام اقدام‌های اصلاحی و ارتقای شاخص‌های عملکردی در هر یک از حوزه‌های مربوطه گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل توجه به نیازمندی‌های ذی‌نفعان به‌ویژه مشترکان گاز طبیعی را بسیار بااهمیت دانست و اظهار کرد: با توجه به اهمیت حوزه مشترکان به‌عنوان بخش عمده‌ای از ذی‌نفعان شرکت گاز، بحث رضایتمندی، رسیدگی به شکایت‌ها و لزوم تدوین فرآیند و انجام دوره‌ای ممیزی برای شناسایی عدم انطباق‌ها و انجام اقدام‌های اصلاحی برای پاسخگویی بهنگام و تسهیل در رسیدگی به انتقادها و شکایت‌های ذی‌نفعان بیش از پیش مدنظر است.

به گفته اسماعیلی، دریافت گواهینامه‌های ISO10002;2018 و ISO10004;2018 با هدف توسعه اجرای استانداردها در ارتقای سطح رضایتمندی ارباب رجوع، ایجاد تعهد در پاسخگویی به شکایت‌ها، شناسایی نقاط ضعف و نواقص سیستم از طریق  بررسی و ارزیابی شکایات، کاهش میزان شکایات ارباب رجوع و در نهایت، تحقق شهروندمداری در سیستم است.   

وی تصریح کرد: سیستم مدیریت انرژی براساس ISO50001 نیز ابزاری برای بهبود مستمر در زمینه مصرف انرژی، کارایی انرژی و انتخاب منابع مختلف آن است و با استقرار سیستم مدیریت انرژی در شرکت گاز استان، منابع مختلف مصرف‌کننده انرژی به‌طور مستمر ارزیابی می‌شود و با توجه به نتایج تحلیل‌های انجام‌شده، اقدام‌های اصلاحی برای مدیریت مصرف انرژی انجام می‌شود.

کد خبر 311884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =