آمادگی منطقه همدان برای تأمین سوخت جایگزین مصرف‌کنندگان گاز طبیعی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آمادگی این منطقه برای تأمین سوخت جایگزین مصرف‌کنندگان گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، نشست فوری مدیر و معاونان منطقه با حضور رؤسای واحدهای ستادی، عملیاتی و نواحی تابع استان از طریق ویدئوکنفرانس درباره احراز آمادگی و لزوم صرفه‌جویی همه اداره‌ها و تأسیسات وابسته در مصرف گاز برگزار شد.

امین روستایی با تأکید بر لزوم تأمین سوخت ذخیره یا جایگزین مصرف‌کنندگان، براساس اولویت‌سنجی سوخت‌رسانی از واحدهای تولیدی، خدماتی، بخش‌های صنفی، صنعتی و کشاورزی سراسر استان خواست تا برای خرید سوخت دوم به‌منظور ذخیره‌سازی یا مصرف در زمان قطعی جریان گاز از طریق سامانه‌ تجارت آسان جدید به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تأیید سیستمی درخواست‌ها توسط دستگاه‌های متولی ضروری است، افزود: در صورت ادامه روند کنونی افزایش مصرف تصاعدی گاز طبیعی، افت فشار گاز شهری دور از انتظار نیست، از این رو ایجاد امکان استفاده از سوخت دوم در واحدهای مصرف‌کننده نیز حائز اهمیت است که برای کسب این آمادگی باید پیش‌بینی‌های لازم انجام شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تأمین و فروش سوخت دوم به همه بخش‌ها در شرایط بحران و حساس را مهر تأییدی بر نقش کلیدی و تعیین‌کننده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌عنوان قدیمی‌ترین سوخت‌رسان کشور دانست.

روستایی رعایت جدی صرفه‌جویی در مصرف گاز منازل، اداره‌های دولتی و خصوصی، نهادها و همه دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد.

کد خبر 311904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =