اتکا به دانش‌بنیان‌ها در کشور نهادینه شده است

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشحالیم که دستاورد نظام جمهوری اسلامی بعد از ۴۰ سال این است که اتکا به نیروی داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور نهادینه شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، احمد مرادی، امروز (دوشنبه، ۲۲ دی‌ماه) در آیین امضای قرارداد مرحله سوم طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت گفت: امروز شاهد امضای قراردادهای بزرگ نفتی هستیم که ۱۰۰ درصد آن توسط نیروهای داخلی انجام می‌شود که برای آن از وزیر نفت و همکاران پرتلاش او تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه با تعامل و همکاری می‌توان کارهای بزرگی در کشور انجام داد، افزود: امروز نعمت خدادادی به نام نفت در  کشور ما وجود دارد، بنابراین چگونه استفاده کردن و چگونه بهره‌ بردن از این نعمت بسیار مهم است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: خوشحال و خرسندیم که دستاورد نظام جمهوری اسلامی بعد از ۴۰ سال این است که هم‌اکنون اتکا به نیروی داخلی،  شرکت‌های دانش‌بنیان، اشتغال مؤثر در کشور و استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص و عدم وابستگی به خارج در کشور نهادینه شده است.

مرادی یادآور شد: امروز شاهد آن هستیم که در هفت استان برخوردار کشور در حوزه نفتی، شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگی فعالیت می‌کنند که ۱۰۰ درصد نیروهای آن داخلی هستند و این مهم بیانگر توانایی بالای ما در بخش نیروی انسانی است که امروز در قالب قراردادهای بزرگ نفتی نشان داده شده است.

کد خبر 311910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =