۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
  • کد خبر: 311912
اعتماد وزارت نفت به توان داخل ستودنی است

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک گفت: ابتکار وزارت نفت همسو با اعتماد به توانمندی داخلی و همکاری با بخش‌های خصوصی برای توسعه پروژه‌های صنعت نفت و گاز ستودنی است.

به گزارش خبرنگار شانا، جعفر صفری امروز (دوشنبه، ۲۲ دی‌ماه) در آیین امضای قراردادهای مرحله سوم از طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید نفت اظهار کرد: شرکت ماشین‌سازی اراک با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در حوزه‌های مختلف صنایع نفت و گاز، امروز در مسیر توسعه طرح‌های میدان‌محور قرار گرفته است و همه تلاش خود را برای به سرانجام رساندن هر چه بهتر آن به‌کار می‌برد.

وی با بیان اینکه این موفقیت نتیجه همکاری مسئولان و دست‌اندرکاران شرکت‌های تابع نفتی است، افزود: شرکت ماشین‌سازی در نظر دارد برای اجرای طرح‌های محول‌شده از ظرفیت نخبگان، به‌ویژه نخبگان استان خوزستان نهایت استفاده و بهره را ببرد، بنابراین امیدواریم برای موفقیت روزافزون این هدف، همکاری و تعامل دوجانبه‌ای میان ما و مسئولان استانی شکل گیرد.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک در ادامه به طرح‌های در دست اجرای این شرکت اشاره کرد و گفت: در پروژه میدان بی‌بی حکیمه ۱ و ۲ و میدان نرگسی، حفر ۶ حلقه چاه، تعمیرات ترمیمی برخی چاه‌ها، توسعه ظرفیت واحدهای بهره‌برداری و شیرین‌سازی و به‌روزرسانی آنها به‌عهده شرکت ماشین‌سازی اراک بود که این طرح با هزینه‌کرد ۱۰۴ میلیون دلار در بازه زمانی تعیین‌شده با موفقیت تکمیل شد.

صفری تصریح کرد: توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی از دیگر طرح‌های اجراشده از سوی شرکت ماشین‌سازی اراک است که این طرح در پنج سال گذشته تکمیل و تحویل داده شد.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک به مسئله تحریم‌ علیه ایران پرداخت و تصریح کرد: ایده و ابتکار وزارت نفت برای اتکا به توانمندی داخلی در این برهه از زمان را باید به فال نیک گرفت، چراکه عدم وابستگی به شرکت‌های خارجی، زمینه‌سازی لازم برای اشتغال داخلی و امید به آینده را فراهم ساخته است.

کد خبر 311912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =