بسته قراردادی لالی بنگستان طی ۲ سال اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: بسته قراردادی لالی بنگستان طی ۲ سال اجرایی می‌شود.

به گزارش شانا، قرارداد بسته لالی بنگستان یکی از ۸ قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت است که به ارزش ۶۹ میلیون یورو امروز (دوشنبه، ۲۲ دی‌ماه) میان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و دو شرکت ملی حفاری ایران و جهان پارس امضا شد.

سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه برگزاری آیین امضای این قراردادها در این باره گفت: قرارداد بسته لالی بنگستان که در ناحیه مسجدسلیمان در شمال استان خوزستان به ارزش ۶۹ میلیون یورو توسط این شرکت و شرکت جهان پارس اجرا می‌شود شامل دو بخش زیرسطحی و روسطحی است که مدت انجام آن دو سال تعیین شده است.

وی افزود: این بسته شامل حفاری و تکمیل پنج حلقه چاه، ساخت موقعیت چاه، اردوگاه، جاده دسترسی، خطوط آبرسانی، تسهیلات سرچاهی و روسطحی، بهینه‌سازی سیستم تفکیک، توسعه چندراهه و ساخت خط لوله ۱۲ اینچ از واحد جدید لالی بنگستان به مارون - ۱ و بازرسی و تعمیرات خطوط لوله است و  ۴ درصد از مبلغ قرارداد به بخش مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه همسو با اجرای طرح نگهداشت و افزایش تولید در مناطق نفت‌خیز جنوب موسوم به طرح توسعه ۲۸ مخزن، دو پروژه مربوط به توسعه میدان نفتی گچساران و میدان نفتی بالارود به این شرکت واگذار شده که پروژه بالارود و لالی بنگستان به‌طور مشترک با شرکت جهان‌پارس انجام می‌شود، تصریح کرد: ملی حفاری همچنین در چارچوب همکاری با چند شرکت بخش خصوصی عملیات حفاری و ارائه خدمات جانبی چند بسته از پروژه‌ها را عهده‌دار است.

موسوی اظهار کرد: این شرکت تلاش دارد با همکاری متخصصان مناطق نفت‌خیز و  شرکت جهان‌ پارس و تأمین کالا و مواد و ملزومات مورد استفاده در این پروژه‌ها، همه توان عملیاتی، پشتیبانی، فنی و تخصصی و تجارب خود را برای اجرای به‌موقع و مطلوب پروژه‌ها به‌کار گیرد.

کد خبر 311922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =