۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
  • کد خبر: 311976
افزایش ۱۰ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در استان یزد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) این استان در ۹ ماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، عبدالرضا انتظاری در این باره گفت: در این مدت، ۸۶ میلیون و ۲۱۵ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در استان توزیع و به همین مقدار در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.

وی افزود: مصرف سی‌ان‌جی در این بازه زمانی، با ۱۰ درصد رشد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ثبت شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد درباره استفاده از این سوخت پاک گفت: مصرف سی‌ان‌جی در مقایسه با بنزین به لحاظ اقتصادی به صرفه‌ و ارزان‌تر است، از طرفی هوایی پاک و محیطی دور از هرگونه آلایندگی، را به همراه خواهد داشت.

انتظاری افزود: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی با اولویت تاکسی‌ها، وانت‌بارها و کامیونت‌های بنزین‌سوز در حال اجراست و همچنان ادامه دارد و مالکان این خودروها با ثبت‌نام در سامانه به آدرس GCR.NIOPDC.IR، می‌توانند وسیله نقلیه خود را گازسوز کنند.

وی ضمن تأکید بر رعایت الزامات و استانداردهای سوخت‌گیری در جایگاه‌های سی‌ان‌جی و اهمیت ویژه آن در سوخت‌رسانی ایمن به شهروندان گفت: پایش‌ها و استانداردسازی‌های لازم توسط کارشناسان این شرکت و با نظر سازمان استاندارد به‌طور مستمر انجام می‌شود.

کد خبر 311976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =